Busy as a biiii med en söt längtan tills onsdag!!!!

long time no wrighting bin busy as a biii its true... Nu bara 3 dagar tills jag åker till Egypten bort från ett tomt och stilla valley of roses. Dykning är bokat lite nervös, men glad.  Jag tänker bara mig bort nu mest hela dagarna så skönt de ska bli njuta med stort N!

M tack för de du sa igår ang mig trodde inte du äns läste denna blogg så lite ja vet....  Igår va de långfredag massa jobba eller?... hann med en kväll på bygget och ett nice nachspel hos kentaboy nice med lite hångel hahaha:) fjortis Emma, men va säger man alla ska få:)

Nu blir det lite vin och mys med tiamaria och carinan MYS MYS!!!

Kos og klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0