Inte bra alls

Visste att de skulle bli såhär vem försöker jag lura. Känner mig tjock och äcklig efter min och ninas efterätt. var tvungen att spy för att få bort all ångest. när allt är rörigt så är de lättast att ta de via maten. undrar om Henke tyckte ja va tjock...?? kanske ville han ha en smal tjej.. klart han vill. oj ja borde ha fattat. Nu blir det inget mer sånt härnt blir bara fel.

Undrar om det är så här man ska se ut eller om de bara är mitt spöke i i huvudet som tycker de... Kan ångesten bara släppa så jag kan sova hatar mig själv idag.

Kommentarer
Postat av: Cara

Fantastiska fantastiska Emma. Nejnejnej, Henke eller någon annan tyckte aldrig. Ja jag menar aldrig att du är tjock. Kom hem och få hjälp. Finns för dig, alltid. Massa massa kärlek.

2010-02-28 @ 21:20:17
Postat av: Charlotte Flygare

du duger så bra som du är. vi sitter i samma båt men vi får inte hata oss själva för att kärleken är svår. vi är finast i världen. <3

2010-03-01 @ 18:48:34
Postat av: Oumi

Skärpning på den!! Ska jag behöva åka till Norge nu oxå, för du känner mig. Jag bangar inte blir ju orolig.

2010-03-10 @ 19:46:39
URL: http://oumi.blogg.se/
Postat av: nina

sånt här vill jag inte läsa hörru du´!!

Skärpning! Du är så fin som du är och du har en helt fantastisk personlighet som du kommer hur långt som helst med :)

Jag är så glad över fredag..:) Vi ses snart :)

2010-03-15 @ 10:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0