Våga stanna upp och känna efter

Jag tror att många människor går omkring ute på vår stora jord o inte riktigt fattar varför dom mår så dåligt, e så avstängda eller har gett upp. Många vågar aldrig stanna upp o känna efter, för då gör det för ont. Men det GÖR ont att möta sina rädslor o demoner. Men gör man d aldrig så vågar men ju heller aldrig med att leva det livet som man fick en chans till att göra. Det e faan så mycket starkare att våga visa sina svaga sidor än att stänga av, inbilla sig att man e stark o fortsätta fly! Men jag har aldrig sagt att det e lätt! Men jag vet att det GÅR det går att bli bra. Det är verkligen ingen dans på rosor, men de går.

Jag hoppas att jag kan inspirera er som läser detta att våga stanna upp och känna efter det kan ändra hela ditt framtida liv!

Kos og klem







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0