Vart ska de sluta?

Jag vet inte hur mycket jag egentligen har lust att skriva idag. Jag känner mig alldeles tom o börjar på riktigt undra när jag ska komma ur den här svackan som på nåt sjukt vis aldrig ger sig... Jag hoppas o tror o låser upp mitt hopp på olika saker. Men d farliga me d, e att om nån av dom sakerna fallerar så sitter jag där tillbaka på ruta ett igen. Suck!

 

Vafaan e min mening egentligen? Jag fattar faan inte! Vad e d som jag inte ser? Vad e d som står o väntar på mig som jag inte ser? Jag vill så mycket, har tagit tag i så mycket o känne rmig så jävla redo att ta tag i nästa utmaning, i nästa jobb eller nya studier Men vad e d som jag inte ser?

Jag vill så gärna tro att d finns en mening me allt. Att var o en har sin väg att vandra, sin resa. Men meningen e väl också att vi ska orka resa vägen ut? I stunder kan jag bara känna för att ge upp. Jag har kämpat så mycket o velat så väl. Men uppenbarligen så ska d va så här ett tag till. Jag vägrar att ändra mitt beslut o min känsla för att 2010 kommer att bli ett bra år. D måste bli det. D måste hända nåt... Men vad? Vad e d jag ska göra?

Jag e medveten om att jag har några beslut att fatta. Jag e medveten om att jag har en del jobb framför mig gällande min livssituation. Men ska d verligen vara så att jag måste reda ut allt på en gång innan jag kan gå vidare? På många plan mår jag sjukt mycket bättre än vad jag nånsin har gjort. På många plan e jag sjukt mycket starkare än jag förr har varit. O på många plan e jag sjukt mycket mer taggad o kreativ o peppad än jag vart på många år,men på många plan är jag sjukt svag....



Men jag peppar mig själv så mycket jag orkar och jag har fina  vänner som ger mig så mycket kärlek och värme,
Ja vet att 2010 är Emmas år Dammit!!!!

Kos og klem från soffan

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0