Finns inga dåliga väder bara dåliga kläder!

Hey sugerpies!

Äntligen en lång dag på jobbet de behövde jag så ska de va varje dag skulle kunna jobba från morgon till sen kväll trivs som fisken i vattnet när jag är på jobbet. Underbar känsla!!

Trots att det är så kallat uruselt väder ute så är jag rikitgt jävla glad. Jag älskar när det regnar! Det är så mysigt att sitta inne med en stor kopp kaffe och bara lyssna på regnet som smattrar mot rutorna. Alternativet är också att grilla med Oskar och marco well well vi får se hur de blir med det!  utanför mitt fönster är de bara regn mysigt mysigt me like a lot.





Hur skall ni fira att det regnar?;)

Puss kram
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0