Fredag!!

Vaknade av mig själv vid 7 imorse. kollade på klockan och la mig skønt ner på kudden igen.Helt plötsligt slår de mig att kl ær  7  o nånting i mig säger mig att jag glömt nåt. Jag tänker för mig sjælv... 7, då ska ju jag va på jobbet inte i sængen. faan de ær ju fredag och inte lørdag:)  Drar på mig klæderna packar ner en nutrilett i jackan smått stressad fast ja bor 5 sekunder från jobbet. Kommer in och møts av en næstan helt ordninggjord frukost tack Nina før den:)

Har de vældigt lugnt på jobbet mina kæra gjester mummsar sin frukort i belåtenhet jag mummsar min nutrilett....

Utanfør smattrar regnet de hær ær mysroyal bigtime!!

Ha en fin dag!

Pusss kram
Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0