Hejdå igen...

Hej Bloggen!

Vem har sagt att livet i Utne är enkelt..? Ok dagens lilla tråkliga nyhet Nina kommer lämna oss, mig, Jag tror och vet att detta kommer göra Nina gott då jag inte har sätt samma Nina som jag en gång lärde känna. Dagen har bestått av jobb och ännu mera jobb planeringsmöte inför nästa helgs bröllop 130 pers som ja ska styra och ställa över ute på Hardanger gästgård.  Tror detta blir en prövning då ja nu ska göra scheman för hur min personal ska jobba vem som ska göra vad vilka tider allt ska klaffa från mint 1!  Spännande håll tummarna för mig till helgen!!

Veckan som har gått har väl vart lite turbolent, men fin. Sofia kom tillbaka riktigt skönt en bra tjej med mycket go i sig gillar starkt.

Jag hoppas ni alla där hemma mår bra saknar er så jätte mycket.

Kärlek
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0