Hur ska man förhålla sig till situationen?

Hej ledsen för dålig uppdatering för er som läser. vart en lång dag på jobbet riktigt skönt att väl jobba när man jobbar. Men önskar dagen på jobbet kunde slutat bätrre. Men sån är de ibland så rinner bäggaren över även för mig.

Jag kan ju inte direkt ändra på nån annan. Trots att jag känner att vissa skulle behöva se sig själva utifrån för att förhoppningsvis ändra på sig eller förstå hur andra mår i deras omgivning. Jag kan inte köpa allt du säger även om du har vart här längre än mig så vet jag vad jag kan och ibland så tror du att du är allt och vi inget. Du kan klämma ur dig saker som faktiskt sårar folk i din omgivning, du kanske inte tänker på de själv på de sättet,men I såna lägen så e d bara  jag själv som kan bestämma hur jag ska förhålla mig till situationen. De är trist att du ska åka, men jag tror att de är bra för dig för du verkar inte trivas här längre....  Jag tycker om dig så mycket, men vet inte hur ja ska förhålla mig till dig vad jag än säger eller vad jag än gör så är de alltid något fel... jag backar!
 För jag vill inte förstöra de fina som en gång fanns där...

De bästa med denna dagen är att jag vet nu att snart är jag hemma hos mina älskade fina!

Nu ska jag ta en kvällfika och skypa med J!

Puss Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0