jag och Tv.n

Så, då var middagen uppäten och jag har lagt mig att jäsa framför TV:n. Det är min date ikväll, TV:n (kan vara den bästa date jag någonsin varit på. Han är sjuk underhållande. Men det bästa av allt är att, när jag tröttnar på honom, kan jag bara stänga av!)

Ska kanske berätta om gårdagen visst va de trevligt att träffa lite folk från dalens rosor, men ja va för trött för att orka hålla igång hela natten och de va de flera som var Ramski dags att ta de lugnt med spjiten nu blir ju orolig för dig.

Imorgon blir det Stavanger hoppas jag på för hoppet är de sista som överger mig.

Tack Maria,carina, Kenneth. Alex för en mysig kväll nästa gång är de er tur att komma hit:)

Pusss Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0