Mindfullnes!!

D e mycket bra saker som far igenom mitt huvud idag  Jag känner mig kreativ o ganska glad. Jag och ricardo har små pysslat lite burit in våran soffa köket har tagit form nu kan vi laga mat:)

 

Jag har haft bra telefonsamtal me fina vänner idag.  idag  lever jag  fortfarande på den fina energin som jag fick uppe på folgelfonna  under gårdgaskvällen  Jag älskar att känna såhär o va i ett sånt mode av kärlek o kreativglädje på nåt sätt. D här e jag! O jag jobbar hela tiden för att uppnå ett liv som e fyllt av massa såna här dagar o mycket färre av dom dystra o mörka dagarna. Men it´s a struggle!

Men trots att det känns som att jag står o stampar på samma punkt hela tiden, så kan jag i dom ljusa stunderna se att grunden jag står o stampar på blir allt mer stabil. Jag håller liksom på att bygga o lägga grunden för det jag förhoppningsvis sen kan skörda frukterna av. O faan va massa god o saftig frukt jag ska blomma ut i! Haha...

Det som tynger mig nu är att en person som jag lever och umgås med inte känner på samma sätt och de smärtar mig för jag vet inte hur ja ska bete mig när jag bara vill ropa ut hur bra jag mår... Du vet att jag finns här för dig och jag vet inte om ja ska säga de blir bättre för just nu verkar de inte så.... Du är för söt för att se ledsen ut gumman.

Nu ska ja put on my face and do some working:)

pusss på er!

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0