Morgonstund har....

guld i mun.

Vart uppe sen kl 08.00 på min lediga dag druckit snart 5 koppar kaffe googlat runt fastnat på facan pratat med min fina Majsan, tvättat och ska göra ett ryck i mitt rum innan jag drar till Rosendal för mys med Carina, Maria och Sannabiten. Jag är lite kluven just nu bad om 2 dagars ledighet fick fyra inte ok vill ju inte va ledig i fyra fucking dagar. Enligt vaktlisatan är vi många som har ledigt a  alla utom Sofia så vi gör de bästa av situationen vi drar till Bergen på måndag tror de kan bli mysigt känns som vi skulle slå ihjäl varandra här hemma annars:)

Igår va de jobb hela kvällen med Sofia den nya fräscha tjejen som snart åker hem igen.. suck. Mer timmar till oss andra iof:)

Ne nu ska jag tvätta de sista sen blir de put on my face och tagga till Rosernas dal:)



Puss oh kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0