turbolent kväll!

Okej har just kommit in efter en prommenad med Richardo, varför är de så att vissa kvinnor förväntar sig att mannen ska göra allt för dom, men dom ska inte behöva ge något tillbaka. Hur kan man va i ett förhållande som inte innehåller ömhet och känslor på ett fysiskt plan. jag kan faktiskt inte köpa jag är trött jag orkar inte för känslor och närhet kan man visa utan att behöva ta på varandra.  Jag är absolut ingen expert på detta plan är ju trots allt singel, men när man ser det utifrån så är de så tydligt alla ser det... Jag har ända sedan jag fått reda på detta betett mig märkligt mot henne det är ju så uppenbart att hon vet att jag vet. Har aldrig vart en sån tjej som vill komma i mellan eller lägga mig i någons förhållande först nu.

Sen om de är av egoistiska själ eller av ren hjärtlighet är väl den stora frågan? jag har nog inte haft mycket tillövers för hur andra hanterar sin kärleksproblem först nu.

jag ska inte lägga för mycket tankevärksammhet bakom detta utan fokusera på mig själv och mina små bekymmer som ingen verkar se men som tynger mig. idag va ingen bra dag ängest och tårar över 1 bulle. Jag försöker att släppa de, men ju mer jag tänker att jag måste släppa de desto jobbigare blir det. Just nu har jag inte styrkan att kontrollera min kropp... känns som att jag äter allt som jag aldrig någonsin skulle kunnat tänka mig äta förrut.  Nu måste ja hitta tillbka till mina rutiner annasr kommer de här bli en jobbig sommar....

Dags att sova imorgon är det jobb tidigt!!

Puss kram
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0