Gokväll dudes!!

Gokväll dudes!!

Har som vanligt haft tusen saker för mig och bloggen har blivit lidande.. tror dock att det på något sätt är positivt att mina dagar flyter på om inte annat. Det händer saker hela tiden nu både bra och dåliga men,
Jag tror att allt händer av en mening. Saker kommer till en när man behöver d som mest. D handlar nog bara om att våga öppna ögonen o se vilka tecken som kommer mot en. Vissa e väl dolda! Men även om d e en lina som bara svischar förbi i farten så kan man om man e beredd kanske hinna o våga greppa den, eller hur?! Jag ska va beredd nu... Hoppas verkligen att jag vågar fortsätta tro att jag kan. Jag e så trött på att må så här o ändå så glad för allt jag fått gå igenom. Mina erfarenheter kan ingen ta ifrån mig. Men i slutändan så e d bara genom min egen vilja som jag kan förändras! 

Kvällen idag var kalas mysig en prommis med fina Carina fick avslutas med våfflor och massa mys kenneth Emma, Daniel maria anslöt senare på kvällen även henkeboy tittade förvi typ 3 sekunder..  Just nu sitter jag bara och väntar på att de ska bli den 8 april för då går flyget mot Hurghada bara sol och avkoppling de är ja så värd.


 
Idag ringde jag hem till min älskade mamma och möttes av Nellie i telefonen som var på besök som alltid:) blev varm i hela hjärtat av att prata med dig. saknar dig så mycket även lul va där ni är dom bästa som finns älskar er så mycket! Nu är klockan snart 02.00 och det är dags att knyta i hop säcken för denna dag!

 

Nu ska jag gå o lägga mig me en positiv känsla i mig! D har jag bestämt!

kos og klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0