hur kan en känsla va så svår beskrivlig!!

Jag mår bra efter min natt med mycket sömn  O just nu lever jag i stunden, orkar inte stressa upp mig för alllt som komma skall. Jag har ofta en tendens att göra d.... Ligga flera veckor före i tankarna o ha konstant ont i magen för allt som väntar, förväntas, allt som inte finns att se fram emot o sånt där. Ja, ni fattar! 

Jag tömde ut en del igår o fick tillbaka ett inre lugn för  en stund sjukt hur mycket man kan tänka och fundera när man jobbar 15 timmar ja  Iallafall ett ytligt inre lugn. Oron ligger därinne o skumpar runt. Men jag tänker inte låta den ta över just nu. Jag e faan värd ett dygn i lugn o ro o stillhet. Jag vill njuta va känslan som jag fick  igår efter ett långt snack med Johan.  Jag vill vila i känslan av att jag har en ljus framtid framaför mig o att allt e på väg att klarna. Lite till, bara lite till e kvar innan jag kan börja hitta min inre balans på riktigt. Jag tror d iaf! Johan bad mig igår beskriva känslan exakt hur jag känner mig inför vart jag är nu vad jag vill sen och hur jag ser på mig själv om 10 år... 

Jag kan inte beskriva den känslan jag känner just nu. Men jag e förväntansfull, orolig, känslig o otroligt kärleksfull. Lite som jag kan tänka mig att jag många gånger kunde känna som barn i lite osäkra situationer men me tryggheten att jag klarar mig själv! Hmm, jag sa ju att den va svårbeskrivlig...

Ne nu ska jag put on my face och do some working!!

Kos og klem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0