Löpning är som balsam för själen inte idag!

Efter 3 timmars sömn vaknade jag utvilad och pigg som bara en lärka kan vara hur jag nu kan va utvilad är ju iof rätt märkligt, men upp Gick jag  åt en tallrik gröt och drack mitt morgon kaffe. Bestämmde mig för att ge mig ut på en löptur dumt tänkt...  Då vägarna i Norge inte är lika raka som hemma i mitt stockholm så kan ju allt hända såklart med min maximala otur så skedde de ju såklart en olycka. skulle bara väja för en lastbil men flaxade till och föll så med ett svullet knä med två jack i så summerar jag denna löptur som en katastrof, men är ändå glad för formen känns annars riktigt bra! Biter i hop hoppar in i duschen å gör mig redo för lite jobb hur detta ska gå de vet ja inte, men jag kan bara göra mitt bästa som alltid.

Förutom ett ont knä så känner jag mig riktigt glad och lycklig!!!

Kos og klem

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0