Morning glory!!

Nu försöker jag fixa  lite på bloggen, betala mina räkningar i sista sekund o bara ta d lugnt hemma. Sen ska jag förbereda mig för dagens gympass de ska bli rappa intervaller abs and ass:)  Wohooo! Va kul att köra lite gym igen! Kul att träna  överhuvudtaget igen, hahaha. har vart slö men senaste veckorna har ja fått lite rutin på träning äntligen!!

Men jag väljer verkligen mina tillfällen. Nu ska allt jag gör kännas rätt i magen. O d gör verkligen d här! gym e verkligen en av dom grejer som jag gillar o känner mig hemma med, även om yogan  kommer starkare o starkare inom mig. Men vem har sagt att man inte kan kombinera?! Vafaan, brinner jag för fler saker o kan dom dessutom o e redo att utmana mig o utvecklas inom dom...Varför inte bara köra då?! Yes, så tänker jag o så lever jag! Har funderat att på att utbilda mig till yoga instruktör varför inte jag älskar yoga i alla dess former!!!



Ikväll händer inte mycket blir att jobba känns bra ikväll är jag själv på jobbet hoppas på massa gulliga jester så kommer kvällen bli lyckad:) Jag måste bara få inspirera mina läsare till en helt fantastisk blogg Carashake.blogg.se läs och njut en ung kvinna i sina bästa dagar som är bosatt i sitt underbara götlaborg kär och galen en ren livsnjutare.


Kos og klem

Emma

 

 


Kommentarer
Postat av: Cara

Baby! Haha, glad att du läser och uppskattar min blogg. Inte alltid helt lätt att finna insperation. Men detta är ju klart en hjälp på traven. Fan Emma, jag vill även att du uppdaterar oftare. Vill veta hur du mår. Skype.. du och jag är katastrof. Men någonstans ändå bra. Saknar dig. Massvis. Puss!

2010-03-16 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0