Våren har kommit!!

Underbart vakna upp genom att solen lyser mig rakt i ansiktet jag känner mig så lycklig i dag som ett barn på julafton precis innan tomten kommer. Tog på mig mina tights min skinjacka och begav mig ut på en promenad skön musik i lurarna och bara njöt av solen och dom ny putsade gatorna. Kreativiten fortsatte när jag kom hem bakade scones och gjorde i ordning en stor kopp te.

Nu är det verkligen vår och våren får ju vem som helst att blommstra!  Gårdagen bjöd även den på fina stunder prommis med carina och maria jobb och häng på gästen med de vanliga gänget. Nu är det snart dags att tagga till jobbet bara ta en dusch putsa naglarna sen är jag redo inför vad dagen skall bjuda på.

Bara 11 dagar kvar till värme bad. solblekthår längtar så!


Ha en fin dag och glöm inte bort att släcka klockan 20.30

Kos og klem

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0