Resan till Rosendal!

Resan till Rosendal va för mig från början en ända stor flykt från allt där hemma en tid som skulle få  mig att komma fram till vad jag vill med mig.. i början kände jag att den gav mig nåt.   jag fick bra respons o fina komplimanger  från gester och arbetskammrater som kunde hjälpa mig tillbaka utan att dom visste de själva. D va augusti 2009... En period i mitt liv då jag va en helt annanstans än va jag e idag. Jag behövde alla livlinor jag kunde greppa o jag slet febrilt me att förstå vad jag skulle ta mig till, vart jag va på väg o hur jag skulle klara mig i d livet som jag då försökte skapa.

Me facit i hand så gick d ganska bra. Inte smärtfritt, men bra! Jag sitter nu här 9 månader  senare o inser att denna plats  inte längre fyller samma funktion för mig längre. Jag har inte längre samma behov av att fly från allt jag har kommit fram till många kloka beslut under denna tid i allt som händer i mitt liv. Stormen har ridits ut tillsammans me er o jag e evigt tacksam för d stöd ni har gett mig under tider som vart tunga, men även när jag mådde som bäst. Ni som peppat o gett stöd o insikter i form av kloka ord, jag e otroligt tacksam till er!

Tack fina,  ni e en stor del av mig o har hjälpt mig oerhört. Men d e dags att ta nästa steg nu. D e inte er d e fel på, d e mig! Hehe.... Jag gör slut nu för att kasta mig ut på nya äventyr! 

Cara tänk att man kunde träffa en sån underbar person i denna håla... 
Daniel mannen vilket team vi har vart du och jag prinskorven säger bara E-kontakt!!!
Henrik du kom som en frisk vind tog mitt hjärta jag föll pladask svårt att glömma allt...
Maria A kom som en sockerchok i ett ganska osött rosendal.
Maria H gumman säger bara all lycka till med alla påbörgade projekt jobb och pojkar!
Carina ää vafan vi kommer ju ses snart igen tack för alla fina stunder på och utanför jobb!
Kent agent Rosendalfjordhotel utan kent agent är som sockerkaka utan socker...
Elin omtänksam fin tjej som gjort många nätter på jobbet till dom bästa:)



Keep up the good work nu!

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0